Ben jij onze nieuwe Medewerker Servicedesk?

4 september, 2017
dotxs

Wij zijn op zoek naar een nieuwe Medior Medewerker Servicedesk!
Ben jij die behulpzame en klantvriendelijke medewerker die wij zoeken?

Wat doe je zoal op een werkdag?

Je komt aan op je werk en begint de dag direct met het eerste supportverzoek. Je neemt dit supportverzoek aan, registreert het en classificeert dit verzoek direct in het callregistratiesysteem. Vervolgens bel je een klant die je eerder hebt gesproken over de voortgang en afhandeling van een probleem. Je vindt het fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Verder:

  • Handel je 1e lijns maar vaak ook 2e lijns incidenten zelfstandig af
  • Wijs je geclassificeerde incidenten aan behandelaarsgroepen toe
  • Houd je het CMDB bij
  • Voer je periodieke controles uit
  • Escaleer je storingen naar geclassificeerde incidenten
  • Registreer je informatie in ons kennissysteem
  • Ben je een echte vraagbaak voor de Junior Medewerker(s) Servicedesk

Wie ben jij?

  • Je bent servicegericht en klantvriendelijk en vindt het leuk om mensen te helpen en hun problemen op te lossen
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig
  • Zelfstandig en gestructureerd werken gaat je goed af
  • Je vindt het leuk om op de hoogte te blijven van computers, servers, netwerken, routers en switches en je hebt hierin actuele kennis

Wat zijn de functie-eisen?

  • De Nederlandse én Engelse taal beheers je in woord en geschrift
  • Je hebt een ICT-opleiding afgerond op MBO niveau 4 of HBO niveau
  • Communicatietechnologieën zijn jou niet vreemd
  • Je hebt een MCSA-certificering (minimaal 3 modules)
  • Je hebt een ITIL Foundation certificering en hebt basiskennis van de ITIL-structuur en de begrippen
  • Je hebt drie jaar relevante werkervaring
  • Je hebt kennis en ervaring met besturingssystemen* en Office-toepassingen*
  • En je hebt ervaring met Exchange* en Active-Directory

* Voor de besturingssystemen, Office-toepassingen en Exchange geldt dat je kennis en ervaring moet hebben met de meest recente versie óf de versie daarvoor.

Wat bieden wij?

Wij bieden een baan met uitzicht op een vast dienstverband binnen een team met enthousiaste en professionele mensen. Heb je vragen over de functie? Bel of mail dan met Roy Slangen via 0880 880 130 of r.slangen@dotxs.nl. Wil je solliciteren? Stuur dan een mail naar r.slangen@dotxs.nl.

Wie is dotXS?

dotXS is cloud desktop provider voor het MKB en ondersteunt IT-professionals in (middel-)grote bedrijven. We merken dat deze combinatie elkaar versterkt met uniforme producten enerzijds en specialistische oplossingen anderzijds. Hierdoor worden we continu geprikkeld om onszelf te verbeteren. Vertrouwen, aandacht, kennis en kwaliteit staan bij ons centraal.

Terug naar overzicht